love

love

اطلاعاتی دربارهFinal Fantasy.......به درخواست ترنج

 خب دوستان عزیزم میخوام توی این پست مطلبی رو بهتون بگم که اگه کمی به بازی Final Fantasy VII علاقه داشته باشید و Final Fantasy X رو هم بازی کرده باشید مطمئنن خیلی ازش لذت میبرید و این مطلب در واقع میخوام رابطه ای پنهانی بین قسمت 7 و 10 سری بازی Final Fantasy رو بنویسم که اگه دقت کرده باشید حتما شما هم تایید میکنید. پس حالا وقت رو تلف نمیکنم و میرم سر اصل مطلب. این شما و این هم نکاتی که نشون میده بازی Final Fantasy 10 دنباله ی داستانی و آینده ای ازFinal Fantasy 7 هست.

1-خیلی راحت بذارید به یک نکته در اول کار اشاره کنم. کسانی که بازی Final Fantasy X-2 رو بازی کردند حتما اون بچه که توی کشتی پرنده اسمش Shinra بود را به یاد دارند. شینرا میگفت " من همه چیز را میدانم". به یاد آوردید؟ همون پسر بچه ی مرموز رو میگم که مغز کامپیوتر گروه Gullwings محسوب میشد. خب حالا یه سفر به Final Fantasy 7 بکنیم. اسم شینرا که توی قسمت 7 واسه همتون آشنا هستش؟ شینرا همون گروهی کهRufus بعد از مرگ پدرش در اون به قدرت رسید. حالا یه گذر بزنیم به حرفهایی که رافوس میزد در زمانی که میخواست از جریان زندگی به عنوان یک سلاح کشنده استفاده کنه. درسته، اون به مخالفانش گفت و قسم خور که همه چیز رو میدونه این تنها به رافوس ختم نمیشه. سالها پیش هم پدر رافوس همین حرف رو زد و وقتی یکی از دشنمانش بمبی را در کوه منفجر کرد که تا نزدیکی میدگار هم پیش اومد... در اثر اون بهمن پدر رافوس کشته شد (بخوانید به درک رفت). خب حالا اگه ما فکر کنیم که شینرا یک جسم فیزیکی و انسانی گرفته خب... در ضمن من قبلا برخی مقالات خونده بودم که خود سناریو نویس این دو قسمت یعنی آقای Kazushigr Nojima اعتراف کرده است که از عمد و بخاطر کمپانی شینرا در FF VII اسم اون شخصیت در Final Fantasy X-2 رو شینرا گذاشته. میبینید که همه چیز درست از آب در میاد... میگید این زیاد راضیتون نکرد؟ خب  پس دلیل بعدی رو بخون تا کاملا قانع بشی.

2-کسانی که قسمت دوم از بازی FF X رو با نام Final Fantasy X-2 بازی کردند حتما گوی هایی با نامSphere رو که توشون موادی مانند گاز وجود داشت که رنگی بود و البته توی اونها هم خاطرات افراد ذخیره میشد و هم قدرتهای خاص و جادویی داشتند. خب حالا یه سر بزنیم به Final Fantasy 7 حتما گویهای جادویی که اسمشون Materia بود ر. به خاطر میارید که قدرت جادویی داشتند؟ اینها از قدرت جریان زندگی تشکیل میشدند.... درسته؟ حالا بگید ببینم وقتی یه نفر توی FInal Fantasy X یا X-2 میمرد چی میشد؟ آفرین تبدیل به گوی های کوچولو میشد و دود میشد و میرفت و به عبارتی دیگه میشه گفت چی میشد؟؟؟ آفرین به جریان زندگی میپیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Pari @ AlirezA ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگه ما خوش اومدین...امیدوارم از وب خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره .ممنون...پری و علیرضا


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , tarane-zendegi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM